איך אפשר למנוע נשירת שיער?

 המזון שאנחנו אוכלים משפיע על בריאות השיער שלנו מאוד. אז על מה צריך להקפיד ואיך אפשר למנוע נשירה?

אלו הם הדברים העיקריים עליהם צריך להקפיד בתפריט כדי לשמור על שיער בריא ושופע וכדי למנוע נשירת שיער:

  • חלבונים: השיער נבנה מחלבון, וצומח ומתארך כל יום מהחלבון שאנו אוכלים. כשלא אוכלים מספיק חלבון (כמעט גרם חלבון לכל ק”ג משקל גוף) הדבר גורם לנשירת שיער. אם אוכלים מעט מדי חלבון במשך היום ומתמקדים בעיקר בעוגיות, לחם, פסטה ופחמימות אחרות, אין לשיער ממה להיבנות.
  • ברזל: חוסר בברזל גורם לנשירת שיער. הברזל נמצא בבשר, עוף, דגים, בקטניות (שעועית לבנה/אדומה, עדשים וכו’), באגוזים ושקדים, טחינה מלאה וגם בשיבולת שועל מלאה. במקרים של צמחונות לפעמים שוכחים למצוא תחליפים לבשר ולדגים, ומגיעים למצב של אנמיה מחוסר ברזל.
  • ויטמין B12: ויטמין זה נמצא רק במוצרים מן החי (ביצה, בשר ודגים, מוצרי חלב). לפעמים גם כשאוכלים מספיק הוויטמין לא נספג, כי לספיגתו דרוש גורם מיוחד שנמצא בקיבה. אם יש חומציות יתר או הליקובקטר פילורי או כיבים עלולה להיות בעיה בספיגתו, וכשנוצר מחסור בוויטמין זה יש נשירת שיער רצינית, בעיות זיכרון, מצב רוח לא טוב, חולשה ושינה לא טובה.
  • אבץ: חוסר באבץ גורם לנשירת שיער. אבץ נמצא בכמות הגדולה ביותר בגרעיני דלעת, אחר כך גם בבשר בקר, בקטניות, ובשיבולת שועל.

בנוסף, יש המון תוספי תזונה/ כדורים/ תכשירים שיכולים לעזור לשמר את השיער ולמנוע נשירה.

איך אפשר למנוע נשירת שיער?

מדוע מומלץ לבחור בתוספות שיער כפתרון לנשירת שיער?

קיימות מגוון רחב של תוספות שיער שמטרתן למלא את השיער, שאינן גורמות נזק לשיער!

חשוב מאוד להבין שאם את בוחרת להשתמש בתוספות שיער בכדי להסתיר את הנשירת שיער, בחרי להשתמש בתוספות שיער שאינן קבועות. מה זה אומר? תוספות שיער שהן בשליטה עצמית, שניתן לשים ולהוריד לבד בקלות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו וכו’.

למה חשוב להשתמש בתוספות כאלו ולא בתוספות שיער קבועות כגון: מדבקות, הלחמות, שזירות וכו’?

כיוון שתוספות כאלו נשארות קבוע על השיער, כך שזה גורם לנזק ומחליש את שיערך הטבעי. בנוסף השיער הטבעי גדל יחד איתן, מה שמצריך ללכת כל כמה חודשים לספר שיוריד את התוספות הקיימות ויחבר תוספות חדשות על השיער שגדל, מה שגם גורם לנשירת שיער בכל פעם שמורידים ומחברים מחדש.

מדוע מומלץ לרכוש תוספות שיער בהתאמה אישית ב-Hair Station?

תוספות שיער לא קבועות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו,פוני וכו’, ניתן להשיג בחנות תוספות השיער- Hair Station. שנמצאת בקניון הזהב בראשון לציון, במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143.