איך לזהות תוספת שיער איכותית?

עולם תוספות השיער הוא אחד מהתחומים המשגשגים. שיער שופע היה מאז ומעולם סמל לנשיות מתפרצת ולאיכות ברמה הגבוהה ביותר. נשים עם שיער מלא ומרשים נתפסות כחושניות וחזקות יותר ולכן, טרנד תוספות השיער נמצא כאן כדי להישאר וכמו כן, הולך ומשתכלל כל הזמן. אולם, אין זה אומר שכל תוספות השיער אחידות ברמתן. למרבה הצער, יש גם תוספות שיער לא איכותיות, התורמות למראה מרושל ומוזנח, החוטא למטרתו. כדי להיראות מדהים בכל מקום ובכל זמן, אספנו עבורך כמה טיפים על איך לזהות תוספת שיער איכותית.

איך לזהות תוספת שיער איכותית לפני ההדבקה?

אם את תוהה איך לזהות תוספת שיער איכותית עוד בשלב בחירת תוספת השיער, יש כמה דברים שחשוב שתשימי לב אליהם.
ראשית איך לזהות תוספת שיער איכותית – היא מ 100% שיער טבעי. תוספות שיער סינטטיות לעולם לא מרשימות וטבעיות כמו תוספות שיער משיער אמיתי. השיער הזה צריך להיות כמה שיותר רך, נעים וזוהר, כדי שהתוצאה תהיה מושלמת. כמו כן, הוא צריך להיות קל לעיצוב, גזירה ואפילו צביעה, כדי שהגוונים של התוספות ושל השיער המקורי, ישתלבו היטב. שימי לב כי תוספות שיער סינטטי, אי אפשר לצבוע כי הן עלולות להיהרס. לכן אם את שואלת איך לזהות תוספת שיער איכותית, ודאי כי היא עשויה משיער אמיתי.

שנית, אם את רוצה לדעת איך לזהות תוספת שיער איכותית של מותג מוביל, שימי לב למבחר. ככל שהמבחר גדול יותר, כך זה מעיד כי מדובר במותג מוביל. כמו כן, מבחר גדול יותר יאפשר לך להתאים בין הגוון של התוספות לבין הגוון של השיער המקורי וכך לא יבחינו בהבדל ביניהם.
עוד דבר שחשוב לשים לב אליו, הוא הטכניקה שבה משתמשים כדי להצמיד את התוספות. אם שאלת את עצמך איך לזהות תוספת שיער איכותית – היא בדרך כלל מגיעה מידי צוות מיומן ומנוסה בהדבקת תוספות שיער ומשתמש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר בתחום, כולל סוג הדבק.

איך לזהות תוספת שיער איכותית לאזורים שונים בראש?

יש סוגים שונים של תוספות שיער וחלקן מתאימות באופן ספציפי לאזורים שונים בראש. כך למשל אפשר למצוא תוספות שיער לפדחת, לקו הפוני ולקוקו. כמו כן, אפשר לרכוש קשת של תוספות שיער, להתקנה פשוטה באופן עצמאי. אם את בוחרת בתוספות שיער המתאימות לאזור מסוים בראש, ודאי כי הן עשויות מ 100% שיער טבעי וכי הצורה של התוספות מותאמת לאזור שבו את עומדת להתקין אותן.

איך לזהות תוספת שיער איכותית שהיא פאה?

סלונים מקצועיים לטיפוח ושדרוג השיער לא מסתפקים בלהסביר לך איך לזהות תוספת שיער איכותית או להציע לך שירותי הדבקת תוספות. במקרים רבים, סלונים אלו מציעים גם מבחר פאות. בדרך כלל, נשים שמשתמשות בפאות שייכות למגזר הדתי, בו נהוג ללכת עם פאה או שמדובר בנשים שעברו טיפולים רפואיים מורכבים ושערן נשר. עבור הנשים האלו, פאה היא פתרון אידיאלי, שכן היא לא תלויה בקיומו של שיער טבעי, כמו תוספות שיער ואפשר לחבוש אותה בקלות על כל ראש. נשים שמעוניינות לשדרג את ההופעה שלהן באופן קבוע, יכולות לרכוש כמה פאות ולהחליף ביניהן. כך הן נהנות ממראה אופנתי ודינמי, ללא מאמץ.

איך לזהות תוספת שיער איכותית כשהיא כבר על הראש?

אם את שואלת את עצמך איך לזהות תוספת שיער איכותית כשהיא כבר מוצמדת לראש, התשובה פשוטה: את לא אמורה לזהות אותה. תוספת שיער איכותית היא כזו המשתלבת בהרמוניה מושלמת עם השיער המקורי. היא בלתי נראית גם מרחוק וגם מקרוב ולמעשה, לא ניתן להבחין בינה לבין השיער הגדל באופן טבעי. כמובן, שככל שהשיער המקורי שופע יותר, כך התוספות משתלבות טוב יותר בין קצוות השיער והתוצאה זורמת ושופעת. אך גם נשים עם שיער דליל מאוד משתמשות בתוספות, וכשמדובר בהדבקה או הצמדה שנעשתה היטב, אי אפשר לזהות כי יש להן תוספות שיער על הראש. גם בפאה טבעית ואיכותית, אי אפשר להבחין כי לא מדובר בשיער המקורי. כך שאם את שואלת עצמך איך לזהות תוספת שיער איכותית כשהיא על הראש, דעי שמדובר במשימה לא פשוטה בכלל. זאת משום שעבודה מקצועית גורמת לתוספות ולפאות להיראות כאילו הן השיער המקורי.

איך לזהות תוספת שיער איכותית? היא כנראה של Hair Station

אם את רוצה לדעת איך לזהות תוספת שיער איכותית, בקרי בסלון התוספות המוביל בישראל: Hair Station. בלוקיישן מרכזי ותוסס בקניון הזהב בראשון לציון, ממוקם מכון עיצוב השיער מהאיכותיים ביותר בארץ, עם מבחר תוספות מסחרר, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, הכולל הדבקת והתקנת תוספות ברמה בין-לאומית ותוך שימוש בידע ובניסיון חסרי תחליף וחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק. במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143

איך לזהות תוספת שיער איכותית?