תוספת שיער “MONO LACE” – יחידת שיער ייעודית לפדחת והחלק העליון/הקדמי של הראש

בעיית דלילות בחלק הקדמי העליון של הראש נפוצה מאוד בקרב נשים, שיער לבן הצומח לעיתים תכופות מטריד נשים רבות בטווח גילאים רחב מאד. 

עד עכשיו הפתרונות היו שימוש בספריי או אבקה (TOPIC) אשר באמצעותם מטשטשים את החלקים האלה לבין פתרונות מורכבים של תוספת שיער קבועה לחלק העליון שעושים במכוני יופי. 

הפתרונות האלה יוצרים הרבה תסכול וחוסר שביעות אצל הלקוחות כיוון שהפתרון של ספריי או טופיק הוא אומנם זול אך אינו קבוע, יורד או נמרח בלחות וזיעה ובנוסף סותם את הנקבוביות ועלול לעשות נזק.

ואילו הפתרון המורכב הוא יקר מאד בין 4000-14000 ש”ח, דורש תחזוקה יקרה פעם במספר חודשים, התוספת נשארת קבועה על הראש ועושה נזקים בלתי הפיכים לשיער שגם ככה חלש. 

ואז הגיע הפתרון של המותג SHE: 

ה” MONO LACE ” כלומר יחידת שיער טבעית המיועדת לחלק העליון והקדמי של הראש. 

הפתרון הזה מעניק לנשים הנ”ל כיסוי של דלילות בקרקפת ו/או שיער לבן שאינו מחמיא ונותן תחושה של שיער מלא, ושופע ברגע, מבלי התעסקות מייגעת בבוקר. 

אז מה בעצם החידוש והיתרון הגדול של תוספת השיער “מונו לייס” של “SHE”? 

  • נתחיל דווקא במחיר 1500 ש”ח לעומת 4000 ש”ח ומעלה של המתחרים המציעים פתרונות דומים.
  • התוספת מתחברת ב 4 קליפסים פשוטים לחיבור עצמאי, ברגע שרוצים ניתן לשים וברגע שלא רוצים להוריד וכך נמנע נזק בלתי הפיך לשיערך.
  • התוספת תפורה ידנית כלומר כל שיערה בפני עצמה וכך ניתן להתאים באופן אישי את התוספת לראש של הלקוחה שהשביל יהיה תואם, לעשות פוני למי שאוהבת וכל דבר בקלות ובמהירות.
  • התוספת מגיעה במגוון גוונים להתאמה מושלמת וטבעית.
  • אורך החיים של התוספת הוא גדול ויחזיק לך לשימושים רבים כיוון שמדובר בשיער 100% טבעי באיכות גבוהה מאוד עם תו תקן REMI לאיכות של שיער.

ניתן להגיע לעמדה השיער בקניון הזהב בראשון לציון ולנסות את התוספת שיער טרם הרכישה או להזמין הביתה ולקבל הדרכה טלפונית / בוידאו כיצד להשתמש ולהתאים אותה בפעם הראשונה לשיערך.

כותב הסקירה: 

נעם יצחקי

היבואן הבלעדי בישראל של מותג תוספות השיער האמריקאי המוביל – SHE

טלפון ישיר 053-2801315

טלפון ישיר 053-2801315