אוהבת גיוון? נסי את תוספות שיער טבעי בשיטת הקליפסים (אל תתפשרי, רק של SHE!)

תוספת שיער בקליפסים הינה השיטת המקובלת ביותר לתוספות שיער שאינן קבועות על הראש, אפשר להשיג אותן כמעט בכל מקום והרעיון הוא שניתן לשים ולהוריד בפשטות וללא נזק לשיער. 

הקליפסים של SHE הם המוצר הנמכר ביותר של החברה וזוכות להכי הרבה לקוחות קבועות וחוזרות בגלל יתרונותיה הרבים. 

יתרונות של תוספות שיער בקליפסים של המותג SHE:

  • התוספות קליפסים תפורות במפעל ולא ידני כך שהכל מתוכנן בקפידה במטרה לייצר מקסימום נוחות והשתלבות טבעית עם השיער. (להבדיל מהמתחרים)
  • הקליפסים הינה קליפסים “חכמים” הנתפסים בקלות על השיער ובאמצעות פס הסיליקון שמחובר עליהם הם לא מחליקים גם בשיער דק במיוחד.
  • הקליפסים מחולקים ל 7 חתיכות בגדלים שונים סה”כ 14 קליפסים (הסתכלי בתמונה למטה ) ולכן אפשר למקם את התוספות שיער בדיוק איפה שרוצים וניתן לשלוט באורך ועובי של התוספות בצורה עצמאית ופשוטה.
  • כיוון שהתוספות מגיעות במספר חתיכות הם נראות הכי טבעי שיש על השיער ומשתלבות טוב גם בשיער עבה או דק כאשר קשת הקסמים אינה משתלבת טוב.
  • כיוון שמדובר ב 7 חתיכות שמפוזרות על השיער ניתן לשלב גוונים שונים מגוון השיער בצורה טבעית וכך להנות גם מתוספות שיער וגם מגוונים מושלמים.
  • הגמישות של הקליפסים מאפשרים לעשות כל תסרוקת או סידור שיער שרוצים כמו ללכת עם שיער אסוף, תסרוקת קוקו, צמות וכדומה.
  • הקליפסים מגיעות ב 2 אורכים – 40-45 ס”מ ו 100 גרם בקופסא ו אורך נוסף של  60 ס”מ, לכל אורך יש מלאי ענק של גוונים להתאמה מושלמת וטבעית לשיערך.
  • תוספות קליפסים הן הבחירה של המנוסות ולאחר שמבינים את השימוש בהן, זה פשוט וקל ליישום. יחזיק להמון שימושים ויחסוך לך ביקורים תכופים במספרה.

טווח מחירים: בין 1200 ש”ח – ל 1500 ש”ח

לפני הרכישה ניתן להגיע להדגמה אישית על שיערך ע”י הצוות שלנו בעמדת השיער בקניון הזהב .

לאחר ההדגמה תוכלי להחליט אם ברצונך לרכוש,

 בנוסף במעמד הרכישה תחשפי להטבות ומבצעים שווים!

שימי לב שבישראל יש תוספות שיער רבות בקליפסים באיכות ירודה המתומחרים החל מ 600 ש”ח.

כמו הרבה דברים אחרים, עדיף להשקיע ולקנות מוצר איכותי המונח על השיער בצורה נכונה וטבעית,המגיע באורך והגוון המתאים לך ויחזיק לך לשימושים רבים מאשר “לחסוך” ולקבל חוויה שימוש שלילית ולהתאכזב.

כותב הסקירה: 

נעם יצחקי

היבואן הבלעדי בישראל של מותג תוספות השיער האמריקאי המוביל – SHE

טלפון ישיר 053-2801315

טלפון ישיר 053-2801315