7 טיפים לשמירה על תוספות שיער?

מה מומלץ וממה צריך להימנע בשימוש ושמירה על תוספות שיער? קיבצנו לכן 7 טיפים לשמירה על תוספות השיער!

  1. תוספות שיער מסוג קליפסים/ קשת הקסמים/ כיפה לפדחת/ קוקו אמורים לשמש אותך רק במשך היום. בלילה, עלייך להסיר אותן. שינה עם תוספות אלו עלולה לגרום לשיער מלא קשרים.
  2. כדאי לאחסן את התוספות בצורה בטוחה כך שלא יתבלגנו. יש לסרק בעדינות לפני ואחרי כל שימוש. ברגע שאת מסיימת איתן פשוט הניחי אותן בצורה מסודרת במקום שבו הן לא יתבלגנו ולא יתלכלכו.
  3. שחיה במי מלח יכולה לגרום לשיער להסתבך ומומלץ להוריד את התוספת, לכן הימנעי מכניסה לים/ בריכה עם תוספות השיער. כובע בעת שחייה יכול לעזור לשמור על השיער מכלור.
  4. חפיפה של התוספות- החפיפה צריכה להתבצע כאשר התוספת לא על הראש, במים קרירים עד פושרים עם מסיכה לשיער. זכרי לחפוף רק במידת הצורך ולא לעיתים תכופות. לייבש באופן טבעי או בעזרת פן. לאחר ייבוש התוספות סרקי אותן בעדינות.
  5. השתמשי במסכה איכותית כדי לשמור על השיער רך ונקי מקשרים, יש להימנע ממוצרי שיער המכילים אלכוהול. אלכוהול גורם לשיער יבש.
  6. הברשה- כאשר מברישים את השיער, רצוי להשתמש במברשת עדינה, זו יכולה להיות מברשת עם לולאות או מברשת אחרת עם סיבים רכים. מתחילים להבריש בקצוות השיער ולאט לאט עולים, כאשר המברשת תמיד בתנועה כלפי מטה.7 טיפים לשמירה על תוספות שיער
  7. שימוש במחליק/ פן/ בייביליס אפשרי במידה והתוספות הן משיער 100% טבעי, ניתן להפעיל על התוספות חום על מספר שניות בודדות. לא מומלץ להשתמש בחום מאוד גבוה על תוספות השיער.

מדוע מומלץ לרכוש תוספות לשיער מ- Hair Station?

תוספות שיער 100% טבעיות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו, פוני ועוד, ניתן להשיג בחנות תוספות השיער- Hair Station. שנמצאת בקניון הזהב בראשון לציון, במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143.