איך מטפלים בהתקרחות נשית?

נשים רבות סובלות מהתקרחות, משהו שיכול להיווצר מכמה וכמה סיבות. אז מהן הסיבות ואיך מטפלים בהתקרחות אצל נשים?
נשירת שיער אצל נשים נגרמת בעיקר כתוצאה משינויים הורמונליים בגוף הנשים, כתוצאה ממחלה לא צפויה, שינויים הורמונליים במהלך הריונות, בתקופת גיל הבלות וכתוצאה מנטילת תרופות שונות כמו תרופות למניעת הריון רוויות ההורמונים. בנוסף נשירת שיער אצל נשים יכולה להיווצר גם כתוצאה משינויים משמעותיים במשקל, כתוצאה מדיאטות שונות או כתוצאה מחוסר ויטמינים אשר הכרחיים לצמיחת שיער. התקרחות נשית ונשירת שיער אצל נשים נגרמת אף משימוש מופרז במכשירים שונים לטיפוח השיער כמו מייבשי שיער, מחליקי שיער וכו’.

שימוש בתרופות המתאימות לטיפול בהתקרחות נשית יוכלו להועיל בטיפול בבעיית נשירת השיער, מומלץ להתייעץ עם רופאים מוסמכים.

איך מטפלים בהתקרחות נשית?

תוספות שיער יכולות להוות פתרון טוב להתקרחות שיער.

קיימות מגוון רחב של תוספות שיער שמטרתן להסתיר את הקרחות, שאינן גורמות נזק לשיער!
חשוב מאוד להבין שאם את בוחרת להשתמש בתוספות שיער בכדי להסתיר את הקרחות,

בחרי להשתמש בתוספות שיער שאינן קבועות. מה זה אומר? תוספות שיער שהן בשליטה עצמית, שניתן לשים ולהוריד לבד בקלות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו וכו’.

למה חשוב להשתמש בתוספות כאלו ולא בתוספות שיער קבועות כגון: מדבקות, הלחמות, שזירות וכו’?
כיוון שתוספות כאלו נשארות קבוע על השיער, כך שזה גורם לנזק ומחליש את שיערך הטבעי. בנוסף השיער הטבעי גדל יחד איתן, מה שמצריך ללכת כל כמה חודשים לספר שיוריד את התוספות הקיימות ויחבר תוספות חדשות על השיער שגדל, מה שגם גורם לנשירת שיער בכל פעם שמורידים ומחברים מחדש.

למה מומלץ לרכוש תוספות שיער מ-Hair Station?

תוספות שיער לא קבועות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו,פוני וכו’, ניתן להשיג בחנות תוספות השיער- Hair Station. שנמצאת בקניון הזהב בראשון לציון, במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143.