מהן הסיבות לשיער דליל?

נשים רבות סובלות משיער דליל, משהו שיכול להיווצר מכמה וכמה סיבות. אז מהן הסיבות לשיער דליל?

  • תזונה לקויה: תזונה לא נכונה ומספקת דלה בחלבון, פירות וירקות עלולה לגרום להידלדלות השיער עקב מחסור בחומרי הבנייה של השערה והזנתו. מאותה סיבה גם ירידה מסיבית במשקל הגוף עלולה לגרום לשיער דליל.
  • הריון ולידה: נשים נוטות לסבול מנשירת שיער מסיבית לאחר לידה, מה שמוביל להידלדלות כמות השערות.
  • גנטיקה: בראש ובראשונה, אחת הסיבות העיקריות להופעתו של שיער דליל היא גנטיקה. אם אחד ההורים שלכם סובל מהבעיה, יש סיכויים די גבוהים שגם אתם תסבלו ממנה, ולרוע המזל, הבעיה עלולה גם לדלג דור.
  • בעיות רפואיות: שיער דליל עלול לנבוע עקב נשירת שיער שמקורה בבעיות רפואיות שונות כמו אנמיה (עקב חוסר ברזל ו/או אבץ), שחלות פוליציסטיות בקרב נשים (עקב ריבוי בהורמון הטסטוסטרון) או תת פעילות של בלוטת התריס.
  • טיפולי שיער: טיפולים שנעשים בתדירות גבוהה כמו פן שחושף את השיער לחום גבוה ומייבש אותו והחלקות שיער או צביעת שיער שחושפים את עור הקרקפת והשיער לחומרים כימיים עלולים לאורך זמן לפגוע בהם ולהוביל להידלדלות השיער. גם איסוף ומתיחת השיער באופן קבוע עלולים לגרום להידלדלות השיער, שנובע מלחץ מכני על שורש השיער, ומתבטא בעיקר בקו השיער הקדמי.
  • לחץ: החיים המודרניים בעולם המערבי הולידו רמות מתח מאוד גבוהות שעלולות להוביל לנשירת שיער מאוד מסיבית ולהידלדלות השיער. במרבית המקרים אנשים ערים לכך בשלב מאוד קיצוני של היווצרות אלופציות, שהן קרחות קטנות בקרקפת. מדובר במצב לא נעים שהטיפול בו אפשרי אך עלול להימשך זמן מה. כמו כן, אבחון מוקדם של הבעיה יסייע לטפל בה ביעילות רבה יותר.
  • תרופות וטיפולים רפואיים: ידוע שנשירת שיער עלולה לנבוע מנטילת תרופות שונות העלולות להוביל להידלדלות השיער עקב פגיעה בזקיקי השיער שנושרים מוקדם מדי. בין התרופות הללו נמנות משפחות שונות כמו נוגדי דיכאון, תרופות לטיפול באפילפסיה, רטינואידים שמטפלים בפצעי בגרות, תרופות לטיפול ביתר לחץ דם, מדללי דם שונים וגלולות למניעת הריון. בדרך כלל תרופות אלו מובילות להידלדלות השיער כחודשיים עד 4 חודשים מיום נטילתם וקשה לעלות על הקשר שבין הדברים.

כיצד תוספות שיער יכולות להוות פתרון טוב לנשירה והידלדלות שיער?

חשוב מאוד להבין שאם את בוחרת להשתמש בתוספות שיער בכדי להסתיר את הדלילות והנשירה,

בחרי להשתמש בתוספות שיער שאינן קבועות. מה זה אומר? תוספות שיער שהן בשליטה עצמית, שניתן לשים ולהוריד לבד בקלות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו וכו’.

למה חשוב להשתמש בתוספות כאלו ולא בתוספות שיער קבועות כגון: מדבקות, הלחמות, שזירות וכו’?

מהן הסיבות לשיער דליל?

כיוון שתוספות כאלו נשארות קבוע על השיער, כך שזה גורם לנזק ומחליש את שיערך הטבעי. בנוסף השיער הטבעי גדל יחד איתן, מה שמצריך ללכת כל כמה חודשים לספר שיוריד את התוספות הקיימות ויחבר תוספות חדשות על השיער שגדל, מה שגם גורם לנשירת שיער בכל פעם שמורידים ומחברים מחדש.

למה מומלץ לרכוש מחנות תוספות השיער Hair Station?

תוספות שיער לא קבועות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו וכו’, ניתן להשיג בחנות תוספות השיער- Hair Station. שנמצאת בקניון הזהב בראשון לציון, במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143.