איך מטפלים בשיער דליל?

בעיית דלילות בשיער נפוצה מאוד בקרב נשים, החל מהחלק העליון של הראש (פדחת) ועד החלק האחורי של הראש. השיער הוא חלק בלתי נפרד מהלוק הכולל וחשוב להשקיע בו, לא פחות מכל השאר.

תוספות לשיער דליל הן הפתרון המתאים והן מגיעות במגוון רחב של צורות, גוונים ואורכים שונים.

אלו תוספות שיער שמשתלבות עם השיער בצורה טבעית והתאמה מדויקת, וגורמות למראה של שיער מלא, עשיר ובריא יותר.

אז איך תדעי מה התוספת המתאימה לך ביותר?

אם שיערך דליל בחלק הקדמי של הראש (בפדחת) או שיש לך קרחות, תוספת של כיפה לפדחת תתאים.

זו בעצם יחידת שיער טבעית המיועדת לחלק העליון והקדמי של הראש.
התוספת מתחברת בכמה קליפסים פשוטים לחיבור עצמאי, ברגע שרוצים ניתן לשים וברגע שלא רוצים ניתן להוריד וכך נמנע נזק בלתי הפיך לשיערך.

אם שיערך דליל יותר בחלק האחורי של השיער ותרצי למלא אותו, תוספת של קליפסים תתאים.
הקליפסים מחולקים ל 7 חתיכות בגדלים שונים, ולכן אפשר למקם את התוספות שיער בדיוק איפה שרוצים וניתן לשלוט באורך ועובי של התוספות בצורה עצמאית ופשוטה.
כיוון שמדובר ב 7 חתיכות שמפוזרות על השיער ניתן לשלב גוונים שונים מגוון השיער בצורה טבעית וכך להנות גם מתוספות שיער וגם מגוונים מושלמים.

איך מטפלים בשיער דליל?

אילו יתרונות מציעות תוספות לשיער דליל?

תוספות אלו מביאות איתן יתרונות רבים וזו גם הסיבה מדוע נשים רבות בוחרות בהן. הנה כמה מהיתרונות הבולטים:

  1. קל מאוד להשתמש בהן – להרכיב וגם להסיר – כשמדובר בתוספות לשיער דליל, אין כמו פתרון קל לשימוש. ואכן, אחד היתרונות הבולטים של תוספות שיער לשיער דליל הוא העובדה שקל מאד להרכיב אותן וגם קל להסיר אותן מהראש.
  1. מתמזגות באופן טבעי – כאן מדובר ביתרון שאי אפשר להתעלם ממנו. המטרה היא בסופו של דבר ליצור בעזרת תוספות אלו מראה שהוא טבעי לחלוטין. ואכן, תוספות לשיער דליל אלו מתמזגות באופן טבעי עם השיער הקיים ולא בולטות לעין. אם לא תספרו לאחרים שאתן משתמשות בהן, אף אחד מהם לא ידע.
  1. אין צורך בהתעסקות מיותרת – לנשים עסוקות או לאלו שמחפשות פתרון מהיר ואיכותי, מדובר במענה מתאים. התוספות הללו לא דורשות מכן התעסקות מיותרת והן הופכות לחלק בלתי נפרד מכן.
  1. ללא נזקים – תוספות אלו אינן גורמות נזק לשיער הקיים, כך שאם החלטתן להפסיק להשתמש בהן, לא תראו סימנים או נזקים שהן השאירו אחריהן בשיער.
  1. נוחות רבה – עם התוספות הללו תוכלו להתנהל בקלות ובנוחות במהלך היום ללא החשש שמא הן יפלו או יזוזו ממקומן.
  1. מחיר הוגן – את התוספות לשיער דליל אפשר למצוא כיום במחירים הוגנים מאוד ולכן הן מתאימות לכל תקציב. המחיר הנוח איננו מעיד על איכות ירודה, וזוהי דרך מצוינת ליהנות מפתרון ברמה גבוהה מבלי לשלם סכומי עתק על כך.

למה מומלץ לרכוש תוספות שיער מ-Hair Station?

תוספות שיער 100% טבעיות כגון: קשת הקסמים, קליפסים, כיפה לפדחת, קוקו, פוני ועוד, ניתן להשיג בחנות תוספות השיער- Hair Station. שנמצאת בקניון הזהב בראשון לציון, במקום תוכלי ליהנות מתוספות שיער בהתאמה אישית, ייעוץ מקצועי וביצוע קפדני, ומיחס חם ומשפחתי לכל לקוחה. חייגי עכשיו לפרטים נוספים ושריון התור וגם לך יהיו את התוספות שתמיד חלמת עליהן: 072-2463143.